JAK ZAČÍT S EET

 REGISTRACE EET – DETAILNÍ NÁVOD KROK ZA KROKEM.

Od 1. května 2020 odstartují poslední dvě vlny EET a evidence tržeb. Registrace EET je proces, kterým musí projít každý podnikatel, kterého se elektronická evidence tržeb týká. Připravili jsme pro vás detailní návod, kde se dozvíte vše podstatné. Můžete postupovat podle níže uvedených kroků. Pokud si nebudete jisti, jak celým registračním procesem EET  projít, zavolejte  na infolinku 603 281 011, kde vám rádi poradíme nejen s tím to procesem, ale i s výběrem vhodné EET pokladny, která je nejvhodnější pro váš typ podnikání nebo provozování živnosti.

Začátek registrace EET – Autentizační údaje 

Autentizační údaje lze získat dvěma způsoby:
Osobně
vyplněním a sepsáním tzv. Protokolu o ústním jednání na Finančním úřadu,  poté obdržíte obálku s autentizačními údaji.
On-line 
na portálu www.daneelektronicky.cz vyplněním formuláře, který naleznete v sekci elektronická evidence tržeb → žádost o autentizační údaje do EET. Po odeslání žádosti vám přijdou autentizační údaje do vaší datové schránky.

Přihlášení firmy na stránkách Finanční správy

Získané autentizační údaje použijte pro přihlášení Vaší firmy na stránkách www.daneelektronicky.cz, kde zvolíte sekci elektronická evidence tržeb → správa údajů evidence tržeb.

 Vygenerování certifikátu

Na stránkách www.daneelektronicky.cz si vygenerujete  certifikát, který si stáhnete do svého PC.

POZOR! Certifikát lze v daný okamžik stáhnout pouze jednou!

 Nahrání certifikátu do pokladny

Získaný certifikát musíte implementovat do svého podkladního systému.

 Nastavení pokladny pro provoz v režimu EET

Jakmile nahrajete certifikát do pokladny, je nutné zadat údaje o vaší společnosti a aktivovat režim EET .  EET registrace je u konce a můžete začít elektronicky evidovat vaše tržby.

 

V případě jakékoli nejasnosti se na nás obraťte, velice rádi Vám pomůžeme.  

Infolinka: 603 281 011